
xa0 مثل آب باشیم؛ بگذریم از یک جوی، هرچند کوچک باشد، صدای آرام آب به گوش میرسد. چه زیباست نگاه کردن به این آب. چرا جریان آب این گونه زیباست و صدای آب تاایناندازه دلنشین؟ آنچه این گونه زیبایی میآفریند، خود آب نیست، بلکه عبور و گذر آب از جوی است که این گونه زیبا و دلانگیز است. عبور کردن همیشه زیباست. گذشت کردن از خطای دیگران و توقف نکردن بر آنچه که باعث کینهتوزی است، همانقدر زیبا و خوشایند است که عبور آب از جوی. حرکت آب از روی تیرگیها و آلودگیهای جوی زیبایی میآفریند. شاید اگر بتوانیم از...
ادامه مطلب